جمعه / ۱۰ مرداد / ۱۴۰۴ - 1 August, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۲/۲۷

انتظارات فروشندگان در مراحل مختلف شغلی

انتظارات  فروشندگان در مراحل مختلف شغلی
به‌طور سنتی سازمان‌های فروش در شخصی‌‌سازی رویکرد مدیریت استعداد بر سه بعد کلیدی تمرکز داشته‌‌اند: شایستگی‌‌ها (مهارت‌‌ها و دانش افراد)، انگیزه (آنچه آنها را به حرکت وا‌می‌‌دارد) و نتایج (آنچه به دست می‌‌آورند)‌. اگرچه این چارچوب‌‌ها بینش‌‌های ارزشمندی ارائه می‌دهند، اغلب سازمان‌ها این را که افراد در چه مرحله‌‌ای از حرفه‌‌ای‌‌گری در شغل خود هستند، نادیده می‌گیرند.