استراتژی اتاق بازرگانی بینالمللی (ICC) تسهیل تجارتجهانی، ارتقای دسترسی به عدالت و احترام به حاکمیت قانون، تسریع در اقدامات اقلیمی (پایداری کسبوکار)، شکلدادن به اقتصاد دیجیتال باز، قابلاعتماد و قابلتعامل و تقویت همکاریهای چندجانبه است. این اتاق با سه محور کاری و اجرایی تدوین مقررات حوزه تجارت، افزایش آگاهیهای تجاری فعالان اقتصادی و در نهایت، داوری تاسیس شد. در حالحاضر کارشناسان معتقدند در ایران آگاهی نسبت به اتاق بازرگانی بینالمللی و خدماتی که ارائه میدهد بسیار اندک است و همین …