جمعه / ۳ مرداد / ۱۴۰۴ - 25 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۱۲/۱۶

رویکردهای نوین برای افزایش کارآیی مراکز تماس

رویکردهای نوین برای افزایش کارآیی  مراکز تماس
مراکز تماس نه تنها به عنوان کانال‌‌‌های اصلی ارائه خدمات به مشتریان شناخته می‌‌‌شوند، بلکه به ابزاری اساسی برای ایجاد روابط پایدار و مثبت با مشتریان تبدیل شده‌‌‌اند. در این مراکز، تعاملات مستقیم با مشتریان صورت می‌‌‌گیرد که می‌تواند تاثیر مستقیمی بر رضایت و وفاداری آنها داشته باشد.