سه شنبه / ۳۱ تیر / ۱۴۰۴ - 22 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۱/۲۹

باشگاه مشتریان وفادار چه مزیت‏‏‌هایی دارد؟

باشگاه مشتریان وفادار چه مزیت‏‏‌هایی دارد؟
بیشتر مدیران برند امروزی، فضای زیادی برای بهبود نرخ بازگشت مشتریان خود مشاهده می‌کنند؛ به‏‏‌ویژه که نسل جدید مشتریان موسوم به نسل زِد (متولدین 2000 تا 2010) به اندازه نسل‏‏‌های قبلی مشتریان وفادار نیستند. در این میان، جذب مشتریان جدید نیز دشوارتر از پیش شده و به این دلیل، بهترین راهکار برای حفظ درآمدهای شرکت‌ها، حفظ مشتریان قدیمی از طریق طرح‏‏‌های وفاداری و باشگاه مشتریان است. طبق یک برآورد، حفظ مشتریان قدیمی و ترغیب آنها به ادامه خرید از محصولات/خدمات شما، 5 برابر ارزان‏‏‌تر از جذب مشتریان جدید …