لزوم شفافسازی سیاست دولت در موضوع بازارگاهها
در شرایطی که همه صنایع و تخصصها به سمت عبور از مسیرهای سنتی و بهرهمندی از هوش مصنوعی، فناوری و تجارت الکترونیک حرکت میکنند، صنعت لجستیک و حمل و نقل نیز ناگزیر از اتخاذ چنین رویکردهایی است. بازارگاه الکترونیکی حملونقل درواقع یک پایانه آنلاین است که صاحبان بار را به رانندگان و کامیونداران و شرکتهای حملونقل متصل میکند. فلسفه وجودی بازارگاهها معرفی نزدیکترین ناوگان به محل بار است. اما متاسفانه برخی چالشهایی که امروز در حوزه فعالیت بازارگاهها وجود دارد ناشی از این است …