شنبه / ۲۸ تیر / ۱۴۰۴ - 19 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۱۱/۲۱

ریسک مشتریان در صنعت بیمه

ریسک مشتریان در صنعت بیمه
امروزه در دنیا با توجه به فضای رقابتی و چارچوب‌‌‌های قانونی موجود در صنعت بیمه، مدیریت ریسک‌‌‌های مرتبط با این صنعت برای بازیگران آن به‌خصوص برای شرکت‌های بیمه از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین، استراتژی هدفمند بازاریابی و جذب مشتری یکی دیگر از مواردی است که منفعت دوطرفه برای مشتریان و کسب‌وکارهای حوزه بیمه دارد، به گونه‌ای که استراتژی‌های هوشمندانه سبب می‌شود این کسب‌وکارها در فضای رقابتی موجود عملکرد چابک، پایدار و رو به رشدی داشته باشند و از طرف دیگر، مشتریان با محصولات شخصی‌‌‌سازی‌شده، پوشش …