مدت زمان زیادی نیست که بازار مواد غذایی و نوشیدنی عراق به یک مقصد جذاب برای شرکتهای بینالمللی تبدیل شده و تعداد زیادی از آنها برای منتفع شدن از تقاضای رو به رشد برای محصولات غذایی باکیفیت، وارد این کشور شدهاند. در حال حاضر، بازار کالاهای تندمصرف (FMCG) عراق ارزشی میلیارد دلاری داشته و تخمین زده میشود که وجود جمعیت جوان و در حال افزایش که قدرت خرید فزایندهای دارند، از گسترش این بازار پشتیبانی میکنند. شرکتهای بینالمللی مختلفی از سراسر جهان در این بازار به موفقیتهای چشمگیر دست یافتهاند، …