جمعه / ۱۰ مرداد / ۱۴۰۴ - 1 August, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۲/۱۲/۰۸

بررسی نحوه خدمت‌رسانی به مشتریان در استان سیستان و بلوچستان توسط مدیرعامل بانک ملی ایران

بررسی نحوه خدمت‌رسانی به مشتریان در استان سیستان و بلوچستان توسط مدیرعامل بانک ملی ایران
مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شعب مرکزی، زهک، پایانه مرزی میلک و شعبه امام خمینی (ره) زابل که با هدف نظارت و کنترل نحوه سرویس‌دهی به مشتریان در روزهای پایانی سال صورت گرفت، ضمن گفت‌وگوی صمیمانه با کارکنان و مشتریان، خواستار شتاب‌بخشی و تقویت جذب منابع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش در بانک شد.