شنبه / ۱۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 9 August, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۱۱/۱۰

چهار مفهوم کلیدی در برنامه‏‏‌ریزی راهبردی

چهار مفهوم کلیدی در برنامه‏‏‌ریزی راهبردی
چهار اصل بنیادین در برنامه‌‌‌ریزی راهبردی کسب‌‌‌و‌‌‌‌کار وجود دارد که در هر شرایطی معتبر هستند. موفقیت یا شکست در هر یک از این چهار حوزه می‌تواند به تغییرات زیادی (اعم از مثبت یا منفی) در نتایج نهایی کسب و کار بینجامد. این چهار اصل به تفصیل توضیح داده خواهد شد.