سه شنبه / ۷ مرداد / ۱۴۰۴ - 29 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۸/۱۷

فناوری مالی از دوربین مصرف‌کنندگان نوگرا

فناوری مالی از دوربین مصرف‌کنندگان  نوگرا
در دنیای پست‌‌‌مدرن، مصرف‌کنندگان به دنبال تجربیات واقعی و معنادار هستند که به هویت و ارزش‌‌‌های شخصی آنان پاسخ دهد. در حقیقت امروزه، مصرف به‌‌‌عنوان ابزاری برای ساخت هویت اجتماعی و فردی شناخته می‌شود. بنابراین، می‌‌‌توان گفت تغییر از محصول‌‌‌محوری به تجربه‌‌‌محوری نه‌‌‌تنها برای کسب‌وکارهای فین‌‌‌تک، بلکه برای همه محصولات نوین یک استراتژی ضروری در بازاریابی پست‌‌‌مدرن است.