دنیایاقتصاد: در هفتهای که گذشت یک بازیگر جدید به عرصه رقابتی سوپراپلیکیشنهای ایرانی پیوست. این خبر در نشست خبری به میزبانی شرکت تپسی منتشر شد که حالا باید آن را گروه تپسی خواند. مصطفی سید حسینی در اولین نشست خبری خود پس از به عهده گرفتن سمت مدیرعاملی این شرکت، خبر تبدیل تپسی به سوپراپلیکیشن را داد و اعلام کرد که از اول مرداد به شکل رسمی کار آن آغاز میشود. او درباره سرویسهای جدید این سوپر اپلیکیشن شامل سفارش غذا، خرید فروشگاهی و سوپرمارکت، گفت: «اُفود به زودی تغییر برند میدهد و تبدیل به تپسیفود …