جمعه / ۱۷ مرداد / ۱۴۰۴ - 8 August, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۴/۰۷

رویکرد چابک؛ کلید مدیریت تغییر

رویکرد چابک؛ کلید مدیریت تغییر
در دنیای پر تغییر امروزی، سازمان‌ها با چالش‌‌ها و فرصت‌‌های فراوانی مواجه هستند. با پیشرفت فناوری، نیازهای مشتریان به سرعت تغییر می‌کنند و این تغییرات باعث می‌‌شوند که سازمان‌ها نیز برای ارائه خدمات و محصولات بهتر، به سرعت و با انعطاف‌‌پذیری واکنش نشان دهند. به‌ویژه، مراکز تماس به عنوان نقطه ارتباطی بین مشتریان و سازمان، نقش بسیار حیاتی در این فرآیندها دارند. این مراکز نه تنها باید توانایی ارائه پاسخ مناسب به نیازهای مشتریان را داشته باشند، بلکه باید به سرعت و با توجه به تغییرات بازار عمل کنند.