هوندا استراتژی جدید خودروهای برقی خود را در اوایل ماه جاری در نمایشگاه CES آغاز کرد. این خودروساز ژاپنی دو کانسپت الکتریکی را به نمایش گذاشت که نگاهی اجمالی به سبک طراحی جدید هوندا داشت و بینشی از فلسفه مهندسی در حال تکامل این شرکت ارائه میکرد. جدا از این محصولات، هوندا یک خودروی اسپرت باتریدار را نیز در دست توسعه دارد. توشیهیرو میبه، مدیرعامل هوندا، از سرمایهگذاری این شرکت در تحقیق در مورد خودروهای اسپرت برای عصر خودروهای الکتریکی خبر داده است. میبه فاش کرد که در مرکز تحقیق و توسعه، کار روی …