یکشنبه / ۵ مرداد / ۱۴۰۴ - 27 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۸/۰۹

حفظ مشتری با هوش مصنوعی ؟

حفظ مشتری  با هوش مصنوعی ؟
سرویس‌‌دهی به مشتری همیشه کار آسانی نیست، به‌‌خصوص وقتی مشتریان آنقدر از محصول ناراضی‌‌اند که از شدت خشم دوست دارند سر شما فریاد بزنند. این اتفاقی است که در ماه مه برای شرکت «سونوس» (Sonos)، تولیدکننده سیستم‌های صوتی خانگی، افتاد. جدیدترین به‌‌روزرسانی اپلیکیشن شرکت ایرادات فنی بسیاری داشت که به افت سهام شرکت منجر شد و طبیعتا مشتریان ناراضی بودند.