یکشنبه / ۵ مرداد / ۱۴۰۴ - 27 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۱۲/۱۳

هوش مصنوعی لهجه کارمندان هندی را تغییر می‌دهد

هوش مصنوعی لهجه کارمندان هندی را تغییر می‌دهد
مهر: بزرگ‌ترین شرکت مرکز تماس جهان که سرویس‌های پشتیبانی از خدمات برای شرکت‌ها فراهم می‌کند، هوش مصنوعی را برای از بین بردن لهجه هندی کارمندان هنگام صحبت با مشتریان غربی به‌کار می‌گیرد. به نقل از تلگراف، شرکت «تله پرفورمنس» اعلام کرده است از نرم‌افزار هوش مصنوعی روی تماس‌های تلفنی استفاده می‌کند تا رابطه بین دو فردی را که در دو سوی خط قرار دارند؛ بهتر کند. مشتریان این شرکت فرانسوی در انگلیس برخی سازمان‌های دولت، سرویس سلامت ملی، وودافون و ای‌بی هستند.