سه شنبه / ۷ مرداد / ۱۴۰۴ - 29 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۳/۰۳

رشد دوبرابری کاربران تارا با کمپین «کیف جادویی»

رشد دوبرابری کاربران تارا با کمپین «کیف جادویی»
در حالی که بازار خدمات مالی دیجیتال در ایران به سرعت در حال رشد است، شرکت تارا با کمپین «کیف جادویی» جایگاه خود را در این حوزه تقویت کرده است. این کمپین که به‌‌‌عنوان استراتژی کلان برای توسعه کیف پول دیجیتال معرفی شد، هدف افزایش سهم بازار، وفاداری مشتریان و بهبود رفاه مالی جامعه را دنبال می‌کند. تارا با استفاده از ابزارهایی مانند کش‌‌‌بک، امتیاز نقدی و خدمات اعتباری، تلاش می‌کند روند پرداخت را ساده‌‌‌تر و پایدارتر کند.