دنیای اقتصاد: فولکسواگن همزمان با عرضه ون الکتریکی آیدی. باز (ID. Buzz) در آمریکا، امکانی برای تزیین سفارشی آن فراهم میکند. در این سرویس که با همکاری شرکت رپمیت (Wrapmate) ارائه میشود، خریداران میتوانند بدنه ماشین را با هر طرح گرافیکی که بخواهند بپوشانند. به گزارش بیبیسی فارسی علاوه بر طرحهایی که خریداران انتخاب میکنند، فولکسواگن هم با همکاری هنرمندان طرحهایی برای تزیین آیدی. باز پیشنهاد کرده است. اولین طرح با نام «عاشق زمین باش» را باب هیرونیموس طراحی کرده و این جمله را به ۲۵ زبان …