استراتژی هوش مصنوعی برای ایجاد مزیت رقابتی یک کسبوکار درک فضای رقابتی آن اعم از ارائه محصول یا خدمات است که این مهم، باید شناسایی و هدفگیری شود. هوش مصنوعی به طور مداوم در حال گسترش است و برای انجام طیف گستردهای از وظایف، تجزیه و تحلیل تا تولید کارآیی دارد. هوش مصنوعی با سادهسازی فرآیندها و تقویت نوآوری، روند کسبوکارها را متحول میکند. برای درک کامل چشمانداز هوش مصنوعی رقابتی، شناسایی رقبای کلیدی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف آنها بسیار مهم است. این فرآیند افق ارزشمندی را در مورد پویایی صنعتی …