یکشنبه / ۵ مرداد / ۱۴۰۴ - 27 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۱/۳۱

ارسطو در مقام پژوهشگر تحقیقات بازاریابی

ارسطو در مقام پژوهشگر تحقیقات بازاریابی
در دنیای مدرن بازاریابی، استفاده از روش‌های کیفی مانند مردم‌‌‌نگاری به‌‌‌نحو فزاینده‌‌‌ای اهمیت یافته است. کتاب «مردم‌‌‌نگاری در تحقیقات بازاریابی و مصرف‌کننده» (به قلم الادی ونکاتش، استاد بازاریابی دانشگاه هاروارد، که توسط دکتر میلاد بخشی به فارسی ترجمه و به همت نشر سنور منتشر شده است)، مرا به این فکر برد که فلاسفه در مقام پژوهشگران بازاریابی، درباره بازاریابی چه خواهند گفت.