چهارشنبه / ۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 23 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۱۰/۱۹

تلویزیون دست‌به‌دامن اینستاگرام

تلویزیون دست‌به‌دامن اینستاگرام
افت شدید مخاطب، سازمان عریض‌وطویل صداوسیما را در وضعیت عجیبی قرار داده است. تلویزیون که روزگاری می‌توانست میلیون‌ها مخاطب را پای سریال‌هایش میخکوب کند، حالا برای تبلیغ مجموعه‌های جدیدش به تبلیغات محیطی روآورده و عکس و شرح سریال‌ها را در بیلبوردهای بزرگراه‌ها و خیابان‌ها به اکران درمی‌آورد تا این‌طور بتواند توجه مردم را جلب کند. شگرد دیگری که برنامه‌ساز‌های این رسانه در ماه‌های اخیر در پیش گرفته‌اند، باز‌نشر بخش‌هایی از تولیداتشان در شبکه‌های مجازی است و همین موضوع دستمایه شکل‌گیری سریالی حاشیه‌های …