شنبه / ۱۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 2 August, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۷/۰۴

فرمول «فرار مغزها» در برندها

فرمول «فرار مغزها» در برندها
وقتی یک شرکت بزرگ تصمیم می‌گیرد مدیر عاملش را عوض کند، ریسک و هزینه‌ زیادی را به جان می‌خرد تا چشم‌انداز جدیدی را دنبال کند. اما انتخاب مدیر جدید مثل حرکت روی یک تیغ دولبه است. اگر مدیر جدید، در همه ابعادی که مورد نیاز شرکت است مهارت نداشته باشد، احتمال سقوط شرکت بیشتر می‌شود.