سه شنبه / ۷ مرداد / ۱۴۰۴ - 29 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۳/۱۳

گسترش شرکت‌های پخش کالا

گسترش شرکت‌های پخش کالا
سادات‌تهرانی توانایی‌های ویژه‌ای داشت. از ویژگی‌های برجسته او توانایی در شناخت ملک مناسب و ارزیابی افزایش قیمت آن در آینده نزدیک (بعد از بازسازی و احداث ساختمان جدید) یا تغییراتی در تاسیسات و فروش آن با قیمت بیشتر بود. وی در سه دهه‌توانست از همین راه و سرمایه‌گذاری در زمینه ساخت‌وساز به ایجاد سرمایه بپردازد و در کنار تجارت کالاهای مختلف فعالیت صنعتی خود را گسترش دهد. در همین سال‌ها مهمانخانه‌ای را به ارزش چهارصد‌هزار‌تومان از دو شریک در خیابان استانبول خرید و پس از چند سال‌آن را بیش از دومیلیون و …