یکشنبه / ۵ مرداد / ۱۴۰۴ - 27 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۲/۱۱/۰۸

آنچه مدیران بازاریابی باید در مورد تحلیل توصیفی بدانند

آنچه مدیران  بازاریابی   باید  در مورد  تحلیل  توصیفی بدانند
تحلیل توصیفی یک تکنیک قدرتمند و مبتنی بر داده است که با آن می‌توان داده‏‏‌های مشتریان را تحلیل کرد و از آنها الگو استخراج کرد. رفتارها و اولویت‏‏‌های مشتریان از این طریق شناسایی می‏‏‌شوند و علاوه بر این اطلاعات ارزشمندی نیز در مورد رقبا به دست می‏‏‌آید.