آیا سلطه نایکی و آدیداس در کفشهای رانینگ رو به اتمام است؟
تولد برند لباس ورزشی سوئیسی «آن» (On) کمی غیرعادی است. در سال 2010 اولیویر برنهارد، ورزشکار مسابقات سهگانه، برای امتحان، تکههایی از شیلنگ باغبانی را زیر کتانیهای ورزشیاش چسباند تا ضربهگیری آن را بیشتر کند. این ایده به قدری کارآمد بود که او و دو دوستش تصمیم گرفتند از دل آن یک کسب وکار بیرون آورند. در روز 12 نوامبر، گزارش شد که درآمد شرکت در سه ماه منتهی به سپتامبر، 32درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. ارزش بازار «آن» حالا به 17 میلیارد دلار رسیده است.