جمعه / ۱۰ مرداد / ۱۴۰۴ - 1 August, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۵/۲۱

جایگاه استراتژیک دبیرکل

جایگاه استراتژیک دبیرکل
تعدد مسائل کسب‌وکار، تنوع بخش خصوصی، تضاد منافع بخش‌های مختلف، نحوه سیاستگذاری و تصمیم‌گیری نهادهای حاکمیتی در ایران، سرعت تغییرات محیطی و تحولات بین‌المللی و... کرسی دبیرکل در اتاق بازرگانی را تبدیل به‌جایگاهی محوری، استراتژیک و تاثیرگذار کرده‌است. این کرسی در صورتی‌که براساس راهبرد صحیح و با هوشمندی، آگاهی و اشراف به مسائل عمل کند، می‌تواند منشأ تغییر و تحولات مثبت به نفع بخش‌خصوصی و زیرمجموعه اتاق بازرگانی باشد و در مقابل در صورتی‌که شناخت همه‌جانبه‏‏‏‌ای از بخش‌خصوصی نداشته‌باشد، اولویت‏‏‏‌بندی، …