پنجشنبه / ۲ مرداد / ۱۴۰۴ - 24 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۵/۱۰

سوخت استراتژی‏‏‌های پایداری شرکتی

سوخت استراتژی‏‏‌های پایداری شرکتی
هدف؛ عنصر اساسی است که جهت و معنا را نه فقط به ابتکارات پایداری یک شرکت، بلکه به کل دلیل وجودی آن ارائه می‌دهد. هدف سوختی است که استراتژی‌‌‌های پایداری شرکتی موفق را هدایت می‌کند و شرکت‌هایی را که در ابتکارات خود موفق می‌‌‌شوند از آنهایی که موفق نمی‌‌‌شوند متمایز می‌کند. با گنجاندن هدف در قلب استراتژی‌‌‌های پایداری خود، شرکت‌ها نه‌تنها می‌توانند به اهداف زیست محیطی و اجتماعی خود دست یابند بلکه اعتماد، وفاداری و موفقیت بلندمدت را نیز ایجاد می‌کنند. گزارش زیر برگرفته از مصاحبه با «هدر پروسر» مدیرعامل …