شنبه / ۲۸ تیر / ۱۴۰۴ - 19 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۶/۰۳

گزارش سال دیجی‏‌کالا؛ آینه‏‌ای از رفتار خرید آنلاین کاربران

گزارش سال دیجی‏‌کالا؛ آینه‏‌ای از رفتار خرید آنلاین کاربران
این روزها که دیگر روزمرگی‌‌های ما به اپلیکیشن‌‌های کاربردی و خدماتی گره خورده است، آمارهای منتشر شده از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور می‌تواند آینه‌‌ای از توسعه تجارت الکترونیک، رفتار کاربران ایرانی در فرآیند خرید آنلاین و البته قدرت خرید مردم باشد. با این اوصاف است که در گزارش سالانه دیجی‌‌کالا که اخیرا منتشر شده است، می‌توان به آمار جالبی از این شرکت در سال 1402 دسترسی پیدا کرد. در این گزارش جنبه‌‌های مختلفی از فعالیت این شرکت واکاوی و با توجه به آمارهای ارائه شده نتیجه‌‌گیری شده است که دیجی‌‌کالا …