شنبه / ۱۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 2 August, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۸/۲۰

رویگردانی بازاریاب‏‏‌ها از شبکه‏‏‌های اجتماعی

رویگردانی بازاریاب‏‏‌ها از شبکه‏‏‌های اجتماعی
یک نظرسنجی دوسالانه از رهبران بازاریابی ایالات متحده نشان داده که سرمایه‌گذاری در شبکه‏‏‌های اجتماعی به پایین‏‏‌ترین سطح خود در هفت سال اخیر رسیده است. در ژوئن ۲۰۲۰، هزینه‏‏‌های صرف‏‏‌شده در شبکه‏‏‌های اجتماعی به ۲۳‌درصد از بودجه‏‏‌ بازاریابی رسید، چون پاندمی باعث شده بود مصرف‌کنندگان در خانه بمانند و بازاریابان برای ارتباط با مخاطبان به کانال‏‏‌های دیجیتال روی آورند. تمرکز جدید بر شبکه‏‏‌های اجتماعی روند دیجیتالی‏‏‌شدن بازاریابی را تسریع کرد، به‏‏‌طوری که تا سال ۲۰۲۲، ۵۷‌درصد از هزینه‏‏‌ها به بازاریابی …