چهارشنبه / ۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 23 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۳/۱۷

اسکناس‌های آبی و اناری

اسکناس‌های آبی و اناری
دنیای اقتصاد: حتی در بدترین روزهای اقتصادی و با وجود کسب نتایج ضعیف در زمین فوتبال، بارسلونا یک برند بزرگ محسوب می‌شود که می‌تواند قراردادهای کلان مالی امضا کند. توافق اخیر آنها با نایکی، اوج قدرت برندینگ بارسا را نشان می‌دهد که چگونه می‌توان یک قرارداد نزدیک به فسخ را به توافقی پرسود تبدیل کرد. پیشنهاد وسوسه‌کننده پوما برای اسپانسری پیراهن بارسلونا، مدیران باشگاه را تحریک کرد تا پس از نزدیک به 30 سال، تولید پوشاک‌شان را به کمپانی به غیر از نایکی واگذار کنند. آفر شرکت آلمانی به قدری خوب بود که خوان …