شنبه / ۴ مرداد / ۱۴۰۴ - 26 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۷/۰۵

نخبگان برند

نخبگان برند
«چه کار کنم که برند بشم؟» این سوال چندکلمه‌ای ساده، یک بازار بزرگ را ساخته و باعث رونق بازار شهرت‌فروشی در هر چیزی شده است. با همین الگو شبکه‌های اجتماعی پر است از این پکیج‌های دروغین برای یک‌شبه رسیدن به ره صد‌ساله. متخصصان هم فغان و ناله می‌کنند که دروغ نخرید اما هنوز که هنوز است این وعده‌های زرد می‌فروشد. اما بخشی از مشکل هم خود متخصصان هستند که تلاشی برای نزدیک‌تر شدن به زبان مخاطب نمی‌کنند. یک راه میانبر برای پل زدن بین متخصصان و مخاطبان، مثال است. حرف زدن درباره یک مثال عینی قابل اندازه‌گیری …