یکشنبه / ۲۹ تیر / ۱۴۰۴ - 20 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۲/۱۸

مدیریت تجربه مشتری در مراکز تماس: از فرآیندهای داخلی تا تعاملات خارجی

مدیریت تجربه مشتری در مراکز تماس: از فرآیندهای داخلی تا تعاملات خارجی
در دنیای رقابتی امروز، تجربه مشتری (CX) به یکی از ارکان اصلی موفقیت هر سازمان تبدیل شده است. برای سازمان‌ها، خصوصا در زمینه‌های خدماتی مانند مراکز تماس، ایجاد تجربه‌‌ای مثبت برای مشتریان به یک اولویت اساسی تبدیل شده است.