چهارشنبه / ۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 23 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۳/۰۴

شکاف برندینگ‌‌‌ در هویت‌‌‌ صادرات انرژی ایران

شکاف برندینگ‌‌‌ در هویت‌‌‌ صادرات انرژی ایران
صـنعت‌‌‌ انرژی ایران، با در اختیار داشـتن‌‌‌ ذخایری سـترگ از نفت‌‌‌ و گاز، همواره در صـدر ظرفیت‌‌‌های بالقوه اقتصــاد ملی‌‌‌ قرار داشــته‌‌‌ اســت‌‌‌. اما در عمل‌‌‌، این‌‌‌ فرصــت‌‌‌ بی‌‌‌بدیل‌‌‌ اغلب‌‌‌ در حصــار ســاختارهای ناکارآمد، تحریم‌‌‌های بین‌المللی‌‌‌ و غفلت‌‌‌ راهبردی از اصـول اقتصادی نوین‌‌‌، به‌‌‌ بالفعل‌‌‌ شـدن نرسـیده اسـت‌‌‌.