چهارشنبه / ۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 30 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۳/۰۸

پایان تلخ مدیر چینی

پایان تلخ مدیر چینی
اوایل ماه مه، «کیو جینگ»، مدیر روابط عمومی شرکت چینی بایدو، که یک موتور جست‌‌‌وجو و از غول‌‌‌های تکنولوژی این کشور است، اظهاراتی را در فضای مجازی مطرح کرد که با موجی از انتقادات، به‌‌‌ویژه از سوی جوانان مواجه شد. خانم جینگ در صحبت‌‌‌های بحث‌‌‌انگیزش از فرهنگ سخت‌کوشی و تقدم کار بر زندگی دفاع کرده و برای کارکنانی که از سبک مدیریتی‌‌‌اش انتقاد داشتند، خط و نشان کشیده بود. ویدئوی صحبت‌های او در زمان کوتاهی وایرال شد تا جایی که او به ناچار از سمتش کناره‌‌‌گیری کرد. کاربران فضای مجازی او را به نادانی …