سه شنبه / ۱۴ مرداد / ۱۴۰۴ - 5 August, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۸/۱۹

تبلیغ در پیام‌رسان‌های داخلی؛ ابزار قدرتمند بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

تبلیغ در پیام‌رسان‌های داخلی؛ ابزار قدرتمند بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
امروزه تبلیغات در پیام‌رسان‌های داخلی به یکی از راه‌های مؤثر برای دسترسی به مخاطبان ایرانی و جذب آن‌ها تبدیل شده است. این شبکه‌های اجتماعی داخلی به‌دلیل دسترسی راحت، هزینه‌های کمتر نسبت به نمونه‌های خارجی و توجه ویژه به نیازهای کاربران ایرانی، مورد استقبال گسترده قرار گرفته‌اند.