ایسنا: شاخص مدیران خرید نشان میدهد که فعالیت خدمات ژاپن برای نخستینبار در ۲ سال گذشته کاهش مییابد. نظرسنجی نشان داد که فعالیت خدمات ژاپن برای نخستینبار در نزدیک به دو سال در ژوئن با کاهش تقاضای داخلی کاهش یافت، اگرچه شاخصهای اعتماد تجاری و استخدام همچنان خوشبین بودند. بخش خدمات باعث رشد اقتصادی در ژاپن شده است و عملکرد ضعیف تولید را خنثی کرده است. نظرسنجی S P Global Market Intelligence نشان داد که شاخص نهایی مدیران خرید خدمات از 53.8 در ماه مه به 49.4 در ژوئن کاهش یافت و ۲۱ ماه متوالی …