جمعه / ۱۰ مرداد / ۱۴۰۴ - 1 August, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۳/۲۳

توزیع؛ ابر چالش صنعت غذا

توزیع؛ ابر چالش صنعت غذا
فروشگاه‌‌‌‌های زنجیره‌‌‌‌ای در دو دهه اخیر روند رو به رشدی را پشت سرگذاشته‌‌‌‌اند، اما جنبه مهم این رشد نه توسعه فیزیکی و شعب، بلکه توسعه فرهنگ خرید از این فروشگاه‌‌‌‌هاست که مزایای بسیاری را برای مصرف‌کنندگان به همراه دارد. در خلال این سال‌ها بسیاری از این فروشگاه‌‌‌‌ها با افزایش تعداد شعب در استان‌‌‌‌ها و شهرستان‌‌‌‌های کشور روبه‌‌‌‌رو شده‌اند، با این حال کوچک‌تر شدن مساحت فروشگاه‌‌‌‌ها از یکسو و حرکت‌‌‌‌شعبه‌‌‌‌های این فروشگاه‌‌‌‌ها به سمت سوپر مارکت‌‌‌‌های بزرگ از آسیب‌‌‌‌های این فروشگاه‌‌‌‌ها …