شهردار تهران در نشست خبری روز گذشته خود در پاسخ به سوال خبرنگار «دنیای اقتصاد» کاهش تماس با سامانه 137 را به افزایش رضایتمندی شهروندان تهرانی از خدمات شهری ترجمه کرد؛ این در حالی است که کاهش تماسها با سامانههای اینچنینی لزوما به مفهوم افزایش رضایتمندی شهروندان نیست. به گفته محمد حقانی از مدیران اسبق شهرداری تهران و از جمله دستاندرکاران راهاندازی سامانه 137؛ عملکرد ضعیف شهرداری در حوزه خدمات شهری عیان بوده و به نظر میرسد که مردم از تماس با 137 ناامید شدهاند. در عین حال بررسی «دنیای اقتصاد» …