روند شتابان پیشرفتهای فناوری به همراه سوق تدریجی جهان به سمت اقتصادی پایدارتر، بسیاری از شرکتها را به توسعه رویکردهای مدیریتی زیستمحیطی مختلفی کشانده است. در نتیجه، بسیاری از شرکتها وعده دادهاند که در برنامهها و فعالیتهای خود، محیطزیست را بیشتر لحاظ کنند. کسبوکارهای خانوادگی به عنوان مشهودترین و فراگیرترین نوع کسبوکارها، نیز از این قاعده مستثنی نبودهاند. اتخاذ رویههای مدیریت زیستمحیطی برای مالکان کسبوکارهای خانوادگی که با ابهام و پیچیدگیهای جهان امروز مواجهند، …