چهارشنبه / ۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 23 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۶/۱۰

استراتژی بازرگانی فولاد سنگان

استراتژی بازرگانی فولاد سنگان
با توجه به موفقیت‏‏‌های پی‏‏‌درپی شرکت فولاد سنگان از جمله پیشی گرفتن این شرکت در حوزه فروش محصول از برنامه پیش‌بینی شده، افزایش 54درصدی حمل محصولات نسبت به مدت مشابه سال گذشته و نیز رکوردهای قابل‌توجه در حمل جاده‏‏‌ای و نیز برنامه‏‏‌های شرکت برای تهیه ماشین‏‏‌آلات معدنی، هادی مومنی معاونت بازرگانی فولاد سنگان گفت: معاونت بازرگانی فولاد سنگان به ۳ واحد مجزا تقسیم می‌شود که هر یک از این واحدها، ضمن بر عهده داشتن مسوولیت‏‏‌های تخصصی، با چالش‏‏‌هایی نیز روبه رو هستند که تلاش شده با استفاده از تجربیات …