سازمانها و شرکتها همیشه به دنبال حداکثرسازی سود سهامداران و ذینفعان هستند. امروزه کسب سود و رشد درآمد با بیتوجهی به مسوولیتپذیری اجتماعی، بهخصوص در صورت نادیده گرفتن مسائل محیطزیستی و مشکلات اجتماعی غیرممکن شده است. علاوه بر اینکه انجام مسوولیتهای اجتماعی باعث میشود مشتریان تمایل بیشتری برای پرداخت هزینه کالا و خدمات شرکت داشته باشند و نرخ درآمد و سود بالا میرود، مطالعات نشریه CSR نشان میدهد که 61درصد از سرمایهگذاران بزرگ برای سرمایهگذاری سراغ شرکتهایی میروند که بیشترین فعالیت را در …