دنیای اقتصاد: بازاریابی در شبکههای اجتماعی نقش بسیار مهمی در افزایش آگاهی از برند دارد. اگر بتوانید بهصورت واقعی و صمیمی با مخاطبان خود در اپلیکیشنهای محبوبشان ارتباط برقرار کنید، افراد بیشتری وارد فضای دیجیتال شما میشوند و با یک استراتژی درست، میتوانید نرخ تبدیل چشمگیری ایجاد کنید. با این حال، برنامهریزی برای شبکههای اجتماعی میتواند چالشبرانگیز باشد؛ زیرا دهها پلتفرم مختلف وجود دارد که هر کدام نقاط قوت، ضعف و ملاحظات خاص خود را دارند. به همین دلیل، سایت Saleforce فهرستی از ۱۰ پلتفرم محبوب …