نخستین نشانههای احیای صنعت نفت پس از بحران/ هند، ژاپن و کرهجنوبی به جمع مشتریان اصلی نفت ایران بازمیگردند؟
در حاشیه نشست وزیران انرژی بریکس، وزرای نفت ایران و هند درباره توسعه همکاریهای انرژی، تجارت نفت و گاز و گسترش روابط اقتصادی گفتوگو کردند؛ دیداری که از نگاه ناظران نخستین تلاش رسمی تهران برای احیای بازار هند پس از سالها تحریم محسوب میشود.