دنیای اقتصاد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به نمایندگی از بخش خصوصی کشور در مجمع تجاری سازمان همکاری شانگهای که در بیشکک، پایتخت قرقیزستان، برگزار شد، بر ضرورت گسترش همکاریهای اقتصادی میان کشورهای عضو این سازمان تاکید کرد و مجموعهای از پیشنهادهای عملیاتی برای توسعه مناسبات تجاری و سرمایهگذاری ارائه داد.