چهارشنبه / ۱۶ مهر / ۱۴۰۴ - 8 October, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱ ساعت قبل

تحریک نوآوری با «بازار ایده»

تحریک نوآوری با «بازار ایده»
در دنیایی که سرعت نوآوری هر روز بیشتر می‌شود، بسیاری از شرکت‌ها با چالشی بزرگ روبه‌رو هستند: عملیاتی کردن ایده‌های نو. این مسیر اغلب دشوارتر و پرهزینه‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شود، چرا که هزینه‌های فزاینده تحقیق و توسعه، زمان طولانی‌تر برای رسیدن به محصول و ابهامات بازار مانعی جدی ایجاد می‌کنند.