دنیای اقتصاد: همکاری جدید باشگاه منچسترسیتی با شرکت ازبکستانی Artel Electronics را میتوان فراتر از یک قرارداد تبلیغاتی ساده ارزیابی کرد؛ توافقی که هم از دیدگاه اقتصاد ورزش قابلتوجه است و هم نشانهای از تغییر جغرافیای نفوذ فوتبال مدرن به شمار میآید. بر اساس اعلام رسمی باشگاه منچسترسیتی، آرتل به عنوان شریک منطقهای و شریک انحصاری پخش محتوای رسانهای این باشگاه در ازبکستان و بخشهایی از آسیای مرکزی معرفی شده؛ قراردادی که هرچند رقم رسمی آن اعلام نشده، اما برآوردهای غیررسمی ارزش آن را در حدود ۱۲میلیون …