دوشنبه / ۵ آبان / ۱۴۰۴ - 27 October, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۲ ساعت قبل

موضع‌گیری اخلاقی برای کسب‌وکار مفید است؟

موضع‌گیری اخلاقی  برای کسب‌وکار مفید است؟
فضای جامعه امروز، کسب‌وکارها را برای کنشگری وسوسه می‌کند. مشتریان بیش از همیشه نسبت به دغدغه‌های زیست‌محیطی و اجتماعی خود جدی شده‌اند و بسیاری مواقع براساس ارزش‌های اخلاقی یک کسب‌وکار تصمیم می‌گیرند که از محصولات/خدمات آنها استفاده کنند یا خیر. وضعیت بازار کار هم تفاوت چندانی ندارد. شغل از یک منبع درآمد صرف و خنثی تبدیل به منبعی برای معنابخشی به زندگی و ایفای نقشی مثبت در اجتماع شده است.