بورس تهران پس از دو ماه رشد پرشتاب از ابتدای هفته با افزایش عرضه و خروج قابلتوجه پول حقیقی مواجه شده است. اگرچه شاخص کل همچنان به لطف حمایت نمادهای بزرگ افت سنگینی را تجربه نکرده، اما جریان ورود و خروج پول تصویر جدیدی از فضای بازار ارائه میدهد. طی 2روز گذشته حدود 9هزارمیلیارد تومان پول حقیقی از گردونه معاملات سهام خارج شده است که از بازگشت احتیاط میان معاملهگران حکایت دارد.