دنیای اقتصاد: تقریبا چهار ماه پس از اولین حملات ایالات متحده و اسرائیل به ایران که منجر به افزایش شدید قیمت انرژی و اختلال در تجارت جهانی شد، دو طرف در سوئیس در حال مذاکره هستند و یادداشت تفاهمی برای ایجاد آتشبس ۶۰ روزه و چارچوبی برای مذاکرات در مورد برنامه هستهای ایران، کاهش تحریمها و آینده تنگه هرمز امضا کردهاند.