شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ - 6 December, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱ ساعت قبل

وقتی بحران دیگران، اعتبارت را خدشه‌دار می‌کند

وقتی بحران دیگران، اعتبارت را خدشه‌دار می‌کند
اعتبار یک شرکت می‌تواند حتی زمانی که هیچ اشتباهی نکرده است، آسیب ببیند. وقتی یکی از شرکت‌های همتای شما یک بحران را تجربه می‌کند (مثلا ایمنی یک محصول شکست می‌خورد، قوانین را نقض می‌کند یا یک رسوایی بزرگ به بار می‌آورد)، مشتریان، سرمایه‌گذاران و قانون‌گذاران اغلب تصور می‌کنند که سایر شرکت‌های فعال در صنعتی مشابه نیز ممکن است ضعف‌ها و مشکلاتی داشته باشند.