دوشنبه / ۱ دی / ۱۴۰۴ - 22 December, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱ ساعت قبل

موانع توسعه نمادهای ایرانی

موانع توسعه نمادهای ایرانی
نشست تخصصی «برندها در موقعیت پیچیده» با تمرکز بر چالش‌های بقا و تطبیق‌پذیری برندهای ایرانی در شرایط خاص اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، روز شنبه ۲۹ آذرماه در سالن همایش‌های گروه رسانه‌ای «دنیای اقتصاد» برگزار شد. در این نشست، پژوهشگران، مدیران ارشد و فعالان کسب‌وکار با نگاهی تحلیلی و تجربی، به بررسی مسیر پیش‌روی برندها در مواجهه با بحران‌های چندلایه ایران پرداختند و ابعاد مختلف تصمیم‌گیری، استراتژی و تاب‌آوری برندها در شرایط پیچیده را به بحث گذاشتند. در ادامه این نشست، میزگردی تخصصی با عنوان« برندهای ایرانی …